środa, 29 maja 2013

Rozdział 3 - "Karolina"

Wow! Tyle komentarzy? Dziękuję Wam bardzo! Strasznie mi głupio, że opindalam się z komentowaniem na bieżąco Waszych opowiadań, ale zaraz biorę się za nadrabianie i proszę o cierpliwość :)

Odpowiadając anonimowi, początkowe rozdziały są wprowadzające w akcję, dlatego czasami nie przejawiają się w nich wszystkie postacie. Przez jakiś czas chłopcy z The Wanted będą w Ameryce, a akcja będzie przeskakiwała między przygodami dziewczyn w Anglii, a ich za oceanem. Ale późniejsze rozdziały będą przypominały pierwszą część opowiadania, powrócą znane lokacje i nieco zmienione, choć utarte schematy. Mam nadzieję, że zmiana konwencji i nowe postacie nie będą Wam przeszkadzać. Postanowiłam również, że pojawią się chłopaki z 1D, choć początkowo miał być tylko Liam.

Zachęcam do komentowania kolejnego rozdziału :)



               "Zostać matką łatwo. Być matką - znacznie trudniej"
                    Kazimierz Chyła, satyryk

            Nigdy nie spodziewała się, że patyk, na który nasika zmieni jej życie na zawsze. Jakkolwiek śmiesznie to brzmiało nawet dla niej samej, kupiony w drogerii test ciążowy, a raczej wynik, który wskazywał, wcale do śmiesznych nie należał. Pozytywny. Nie jest już sama we własnym ciele.

         Gdyby ktoś zapytał ją miesiąc temu, gdzie widzi siebie za rok, odpowiedziałaby, że na studiach. W pracy, żeby zarobić na swoje potrzeby. Na imprezie z przyjaciółmi. Ale nie z dzieckiem na rękach, na litość boską! To było ponad jej siły. I wszystko wyglądałoby zupełnie inaczej, gdyby ojcem pociechy, która za osiem miesięcy miała przyjść na świat był ktoś... zwyczajny. Najlepiej jej chłopak, w którym byłaby zakochana. Miała w końcu 21 lat i mogłaby się wtedy pogodzić z faktem, że nosi pod sercem osobne życie. Ale nie w takich okolicznościach.

         Sylwester spędzony w Wielkiej Brytanii zakończył się nocą w ramionach członka sławnego zespołu i mimo iż słabo pamiętała rozpalone dłonie Maxa na swoim ciele i jego pocałunki, wiedziała, że teraz wszystko się zmieni.

         Na domiar złego nie było żadnych perspektyw, by ona i Max mogli spróbować być razem. Jasno i wyraźnie dał jej przyjaciółce do zrozumienia, że seks to nie oświadczyny. Oczywiście, że gdyby dowiedział się, że na świat ma przyjść jego potomek, Max Junior, mały George, poczciwy Łysolek... Jezu, wyobraźnia płatała jej figle. Nie miała też pojęcia, dlaczego widziała siebie z synkiem na ramionach. Może pod sercem nosiła dziewczynkę? Dziewczynkę, która zamruga wielkimi oczami po tatusiu i rzuci sobie każdego do stóp... Nagle otrząsnęła się z rozmyślań.

- Przestań sobie wyobrażać bycie matką Polką - westchnęła pod nosem Karolina, a mężczyzna, który siedział koło niej w samolocie spojrzał na nią zdziwiony.

         Zignorowała go i zamknęła oczy, a lot zleciał jej jak pstryknięcie palcami. Stanęła pewnie stopami na angielskiej ziemi i poszła odebrać bagaż. Na lotnisku czekała na nią jej siostra z wyboru, najlepsza, choć jeszcze bardziej narwana niż ona, przyjaciółka.

- Niech was uściskam! - powiedziała Monika z szerokim uśmiechem, przygarniając do siebie przyjaciółkę.

         Jej oczy jednak zdradzały troskę i zmartwienie, tak samo jak drżąca nuta w jej głosie.

- Nie wiem, co mam robić - oświadczyła Karolina.

         Cała odwaga uleciała z niej niczym powietrze z przebitego balona. Zawsze była miła, wygadana, pewna siebie, towarzyska... Teraz miała być mamą.

- Przede wszystkim powiedzieć Maxowi - poradziła przyjaciółka i zabrała jej walizkę.

- Odpada.

- Ty chyba żartujesz! Chcesz sama wychowywać dziecko? Zresztą, już nawet nie o to chodzi. On zasługuje na to, żeby wiedzieć. To dobry człowiek, na pewno zrobi to, co do niego należy.

- Kiedy ja nie chcę, żeby zrobił to, co do niego należy. Chcę, żeby zrobił to, bo zależy mu na mnie i na dziecku.

         Monika pokiwała głową ze zrozumieniem. Rozumiała przyjaciółkę, ale w końcu Max też był jej przyjacielem. Osobną kwestią był fakt, że alkohol podziałał jak afrodyzjak i pchnął tę dwójkę w swoje ramiona, przy czym każde z nich miało inne oczekiwania po tym, co zaszło.

- W takim razie ode mnie się nie dowie - oświadczyła rudowłosa, głową wskazując postój taksówek. - Na razie.

         Powlokły się w stronę pojazdu, do którego wpakowały walizkę i torbę Karoliny i pojechały do mieszkania Jaya. Całą drogę były ciche, dla uszu kierowcy nie było przeznaczone takie plotki, które ze sporym zyskiem mógł sprzedać prasie.

         Na miejscu Monika opowiedziała Karolinie o tym, że jej siostra adaptuje się w nowej szkole i musi zmagać się z psychofanką Zayna oraz kwitnącym związkiem na odległość z Nathem, który trwał w najlepsze w fazie zauroczenia.

- Jakkolwiek ciekawią mnie losy twojej siostry, chciałabym posłuchać o tobie i Jayu. Co się stało, słońce? - Karolina przykryła swoją dłonią dłoń przyjaciółki, kiedy ta stawiała przed nią kubek gorącej czekolady, która miała je rozgrzać w ten zimowy dzień.

- Te nasze kłótnie początkowo mnie pociągały, ale w końcu zrozumiałam, że na tym nie można zbudować relacji. On jeździ po świecie i nie raz miał przygody na jedną noc, a ja czasami po prostu chciałabym z nim porozmawiać.

- Ech, Monia, co z nami jest?

         Karolina westchnęła ciężko i ponownie tego dnia ukryła twarz w dłoniach. Nie miała pojęcia, jak rozwiązać swoje problemy, ale jej przyjaciółka już wpadła na pewien pomysł i zamierzała wcielić go w życie.

- Musimy zaaranżować wszystko tak, żeby Max miał okazję cię... bardziej niż polubić - powiedziała w końcu.

- Doceniam twoją inwencję twórczą, ale czy naprawdę uważasz, że zabawa w swatkę wyjdzie wszystkim na dobre?

- Cóż, czasami się sprawdza.

- Max wyswatał ciebie i Jaya, a co z tego wyszło? - Karolina sięgnęła z lady świstek papieru, na którym Loczek nabazgrał krótką notkę pożegnalną. - Coś takiego.

- Ale ja i Jay byliśmy jak... dwie krople wody. Ulepieni z tej samej gliny. To przeciwne bieguny się przyciągają.

- Jak ja i Max? - Karolina spojrzała na przyjaciółkę spode łba, a ta rozłożyła bezradnie ręce. 

- Jak ty i Max.

- Nie wiem, co tak bardzo różni mnie i jego poza faktem, że ja jestem zwykłą dziewczyną, cóż, zwykłą ciężarną dziewczyną, a on sławnym piosenkarzem.

- Znam go trochę lepiej niż ty i uwierz, pasowalibyście do siebie. No a on byłby wspaniałym ojcem. Zawsze stawał za moją siostrą murem, jest opiekuńczym tatuśkiem zespołu... Zaopiekuje się tobą.

- Jeśli poddam się zabiegu swatania, tak? - Karolina wywróciła teatralnie oczami.

- Ja po prostu chcę, żebyś była szczęśliwa.

- A ja chcę, żebyś ty była szczęśliwa. Ale przyszłość jest niezbadana, tak jak nasze losy.

- To chodźmy to wróżki! - Monika uniosła się do pozycji bojowej, a jej włosy zatańczyły kankana wokół zarumienionej z ekscytacji twarzy.

- Przecież ty nie wierzysz w to "ezoteryczne gówno" - westchnęła Karolina, cytując przyjaciółkę.

- Ale ty wierzysz.

- Znasz moje poprzednie przygody z wróżkami. Wiesz, jak to może się skończyć.     

         Nazwanie Karoliny dziewczyną łatwo ulegającą perswazji było jak nazwanie Jana Pawła II grzecznym. Wiele razy była zaczepiana przez wróżki i ulegała ich namowom do przekazania świetlanej przyszłości. Płaciła wtedy swoje zarobione pieniądze by nasłuchać się o swoim przyszłym mężu, gromadce dzieci, przystojnych brunetach, wygranych w totka i karierze. Cóż, tylko przepowiednia o dzieciach miała się spełnić, ale Karolina miała nadzieję, że nie urodzi jej się ich gromadka.

- Myślisz, że wizyta u wróżki mi pomoże? - spytała dziewczyna, prychając. - Prędzej stawiałabym na psychiatrę.
- To będzie następne w kolejności. Pójdziemy do salonu ezoterycznego wróżki... Ech, nie pamiętam nazwy, ale to dwie przecznice stąd. Raz tam weszłam z nudów i prawie zadusiłam się od smrodu kadzidełek, ale ty lubisz takie ostre zapachy, więc...

- Dzięki - syknęła Karolina. - Bardzo zachęcająca reklama.

- No co ja na to poradzę? Jestem bezrobotną singielką i niebawem zostanę bez dachu nad głową. Twoim zadaniem jest zapewnienie mi rozrywki.

- A ja jestem bezrobotną singielką w ciąży. No i tutaj też nie mam się gdzie podziać. Przebij to.

- Bezrobotną?

- Odeszłam z pracy. - Karolina machnęła ręką, jakby była to najzwyklejsza rzecz pod słońcem.

- No to mamy przerąbane.

- W takim razie po co chcesz iść do wróżki?

- Bo jak zapłacimy, to powie nam, że czeka nas miłość, przystojni kawalerowie, wygrana na loterii i wszystko, co sobie wymarzymy! - Monika wyszczerzyła zęby.

         Knucie intryg pozwalało jej nie myśleć o Jayu. Karolina jednak tyle razy dała się zwieść wróżbitom, że nie była tak pozytywnie nastawiona do pomysłu.

- Dmuchać balonik iluzji to mogę nawet stąd.

- To nadmuchasz w drodze. I tak musimy iść do sklepu, a to po drodze.

         Karolina nie zdążyła mrugnąć, a już była ciągnięta przez przyjaciółkę za rękę. W sklepie spożywczym humor jej się jednak poprawił. Złapała bagietkę i zamachała nią Monice przed nosem.

- Pamiętasz, jak odwoziłyśmy Madzię na lotnisko i kupiłyśmy jej wielką bagietkę, na wypadek, gdyby była głodna w samolocie?

- Pewnie, że pamiętam. Wydaje się, jakby to było miesiąc temu.

- A minął już ponad rok. Jezu, ja nie chcę wracać. Nie bez ciebie. Nie zniosę tęsknoty. - Karolina roześmiała się, mimo iż rzeczywiście zrobiło jej się smutno.

- Ciocia twojego bobasa cię nigdzie nie puści! - oświadczyła twardo Monika i wpakowała bagietkę do koszyka. - Znajdziemy mieszkanie, pracę choćby na zmywaku i wyjdziemy na tym lepiej niż w Polsce.

- A może najpierw skoczymy do tej wróżki? - zapytała Karolina, widząc, że Monika wrzuca do koszyka nieco za dużo zakupów.

- Och, to by miało więcej sensu. Nie rozumiem, dlaczego ty zaszłaś w ciążę, skoro to ja jestem taka roztrzepana - zachichotała Monika, ale zdając sobie sprawę, że żart był niestosowny, udała, że zamyka usta na kluczyk, który odrzuca gdzieś daleko.

         Dwadzieścia minut później weszły do zatęchłego sklepu ezoterycznego, którego ściany wygłuszone były karmazynowym atłasem.

- Cholera, z chęcią wjechałabym tu z odkurzaczem, a nie lubię sprzątać - skrzywiła się Karolina.

- W czymś pomóc?

- Aaaa!!!

         Dziewczyny odskoczyły jak na komendę, przestraszone głosem dobiegającym zza pleców. Wzrokiem zmierzyły kobietę, która miała na sobie kwiecistą bluzkę, czarną rozkloszowaną spódnicę za kolano i śmieszne skarpety w paski. Wszystko pasowało do siebie jak pięść do nosa, ale przynajmniej była konsekwentna w niechlujnym wyglądzie, bo jej włosy, splecione w dziwnego koka niezdarnie sterczały na prawo i lewo.

- Chcemy znać przyszłość - oświadczyła Monika niepewnym głosem, a kobieta zmrużyła oczy.

- Czyżby, dziecko?

- No... tak.

- W porządku. Wróżka Enigma, dziesięć funtów od przepowiedni.

         Kobieta wyszczerzyła żółte zęby.

- Do-bra. - Monika sięgnęła do portfela, z którego wyciągnęła banknoty, które jej podała. Kiedy ta zniknęła za kotarą, rzucając ciche "zapraszam", zwróciła się do przyjaciółki. - Dlatego najpierw byliśmy na zakupach. Teraz nie mam już pieniędzy i nas nie okradnie.

- Ale ja mam! I teraz stresuję się bardziej tym niż ciążą!

- Zapraszam!

         Karolina odchrząknęła i razem z Moniką weszły do osobnego pomieszczenia, które było jeszcze bardziej zakurzone, o ile w ogóle było to możliwe. Wróża Enigma poleciła dziewczynom usiąść.

- Która pierwsza?

         Zanim Karolina zdążyła cokolwiek odpowiedzieć zdała sobie sprawę, że palec jej przyjaciółki wskazywał na nią, więc westchnęła ciężko i wyciągnęła rękę, z której kobieta zaczęła czytać w swojej wyobraźni. Odchyliła głowę do tyłu i badała palcami jej dłoń.

- Spodziewasz się dziecka... - wydusiła w końcu niczym w transie.

- Też mi rewelacja, słyszała, jak to mówiłaś przed wejściem - szepnęła przyjaciółce Monika, kiedy zauważyła, jak ta robi duże oczy.

- ... mężczyzny, z którym nie jesteś.

- Też mi rewelacja, przyszłaś w końcu do wróżki - ponownie szepnęła Monika.

- Przecież sama mnie tu zaciągnęłaś, daj posłuchać - warknęła w odpowiedzi Karolina.

         Monika uniosła ręce w geście poddania, widząc, że jej przyjaciółka już ulega manipulacji. Miała nadzieję, że wróżka powie jej przyjaciółce jakieś pokrzepiające słowa.

- To nie on jest ci przeznaczony - kontynuowała Enigma.

- Super. Zostanę samotną matką.

- Nie. Już niebawem w twoim życiu pojawi się nowy przystojny kawaler.

         Oczy Karoliny świeciły, a Monika się uśmiechnęła. Była to jakaś pokrzepiająca przepowiednia, która mogła podtrzymać jej przyjaciółkę na duchu.

- I nie będzie mu przeszkadzało, że to nie jego dziecko?

- Nie.

- A... czy będzie on z Polski?

- Z Polski?! - zszokowała się Enigma, ale szybko odchrząknęła, przez co Monika prawie uderzyła się otwartą dłonią w czoło. - Oczywiście, Polska to twoja ojczyzna. Ale tu będzie twój dom, bo ten kawaler będzie stąd...

         Karolina zupełnie zapomniała, że tak wzbraniała się przed wizytą u wróżki. Teraz była w stanie uwierzyć w każde jej słowa.

- Gdzie go poznam? - zapytała dziewczyna z nadzieją, a wróżka pokręciła głową.

- To już się kwalifikuje na kolejną poradę.

         Dziewczyna sięgała po swój portfel, ale Monika ją powstrzymała.

- Chyba wiesz już dosyć - powiedziała po polsku. - Jak ci powie, że w supermarkecie, to zaczniesz tam koczować dniami i nocami.

- Ale przecież twoim pomysłem była wizyta u wróżki.

- Tak... Nie jestem pewna, czy to dobry pomysł.

         Dziewczyna spojrzała na przyjaciółkę zmrużonymi oczami. Zdawała sobie sprawę, że ta o wiele bardziej wolałaby ją wyswatać z Maxem, ale może tym razem przepowiednia wróżki miała się spełnić i w jej życiu miał pojawić się inny przystojny kawaler?

- Teraz panienki kolej? - zagadnęła Enigma, zmęczona oczekiwaniem.

- Skąd pani wie, że to panna? - Karolina pchnęła przyjaciółkę na krzesło przy okrągłym stole.

- Nie mam obrączki i przyszłam do wróżki. To się rozumie samo przez się.

- Przestań zrzędzić.

         Monika odchrząknęła i podała wróżce dłoń, którą ta zaczęła obmacywać.

- Jesteś w kropce - wysapała Enigma w ezoterycznym uniesieniu.

- A nawet w wykrzykniku.

- Niedługo poznasz chłopaka o dwóch obliczach, jedno z nich pokochasz, drugie znienawidzisz.

- Już takiego poznałam. To właśnie z nim się rozstałam.

- Nie, nie. Nowe twarze, widzę nowe twarze. Tak jak u twojej przyjaciółki...

- Chociaż przystojny? Jej był przystojny - westchnęła Monika.

- Nie widzę jego twarzy - oznajmiła tajemniczo wróżka.

- Jak wygodnie.

- Widzę za to bar... Bar... "Black Velvet".

- I tam poznamy swoich kawalerów? - wtrąciła Karolina, ale Enigma już otworzyła oczy i się uśmiechnęła.

- Tego się dowiedzie za dwadzieścia funtów.

- A dlaczego za dwadzieścia?

- Cóż, to coraz poważniejsze szczegóły, które mogą zaburzyć kontinuum czasowe i...

- Wychodzimy!!! - Monika przerwała wróżce i pochwyciła torby z zakupami, upewniając się, że wszystko mają.

- Ale mam jeszcze tyle pytań! - unosiła się Karolina.

- W takim razie zapraszam. Sklep jest czynny...

         Enigma wyjaśniała jeszcze godziny otwarcia swojego sanktuarium, ale tego Karolina nie słyszała, bo jej przyjaciółka wyciągnęła ją na zewnątrz.

- Hej, dzięki niej mogłyśmy się dowiedzieć, gdzie spotkamy miłość! - uniosła się dziewczyna, zakładając ręce na piersiach.

- Właśnie dlatego cię kocham! Zapierałaś się, że tam nie pójdziesz, a jednak łykałaś jak pelikan wszystko, co ta Enigma powiedziała.

- Chyba tego chciałaś.

- No... niedosłownie. Chciałam, żeby poprawił ci się humor. I pomogło?

- Niezupełnie. Ale wieczorem będzie lepiej, kiedy odwiedzimy bar "Black Velvet".

         Karolina wyszczerzyła równe białe ząbki. Ten uśmiech zawsze potrafił skruszyć lód nie tylko w sercu Moniki. Teraz było podobnie.

- Ale ty nie pijesz - przestrzegła rudowłosa dziewczyna, a Karolina zasalutowała.

         Wieczorem wybierały się na spotkanie z własnym przeznaczeniem.

16 komentarzy:

  1. Ja też kocham Lawson! mają nieziemskie piosenki, jak ich słucham to nie mogę przestać, a potem i przez tydzień odtwarzają mi się w głowie;D
    Ale kocham też twoje opowiadanie! xd
    Fajnie, że pojawią się wszyscy chłopcy z One Direction,ale nie mogę doczekać się spotkania z członkami Lawson. To będzie coś;p
    Co do rozdziału to amazing<3
    Ta wróżka była genialna, ja nie wiem jak reszta czytelników/ czytelniczek, ale mam nadzieję, że Max dowie się o dziecku w jakiś niezwykły sposób. W twoim opowiadaniu i tak wszystko jej niezwykłe;)
    Oj, napisałabym coś jeszcze, ale jadę zaraz na bierzmowanie jednego z moich braci i jestem świadkiem xd
    Ale renoma, nie?:D

    Pozdrawiam i życzę mnóstwa weney;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy teledysk jest nieziemski, już się w nim zakochałam.
    Przyznam się, że czekając tydzień na nowy rozdział to katorga, ale jaka jest radość gdy wreszcie się pojawi!
    Dziewczyny nowych przystojniaków poznają? To ktoś z Lawson? Jeśli tak to nie mam nic przeciwko :) Faceci z Lawson są tacy... męscy, że aż dech zapiera samo patrzenie na nich :)
    Dobrze, że u mnie w pobliżu nie ma żadnej wróżki, ja to bym tam całe pieniądze pewnie przetraciła :)
    Rozdział wspaniały i znów będę czekać niecierpliwie na Twoje cudo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha do wróżki po poradę serio ?? xDDD
    Omomomm boski rozdział ;PP
    Nie wiem co napisać bo czuję niedosyt ;)
    Czekam na nn ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhy, fajny ^^
    Wróżka prawdę ci powie :D Karolina jak się wciągnęła, a Monice "plan" się nie udał XD Innym razem się uda :D
    Jejku, tak się wciągnęłam w ten rozdział, że nic nie mogło mnie od niego oderwać ^^ Po prostu cudny!:D
    Hm, chyba dzięki tobie stanę się fanką Lawson ^^ O tak, boysy szykujcie się XD
    Czekam na następny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno , rozdział na miarę mistrzów <3 Uwielbiam Karolinę i Monikę, piękny przykład przyjaźni. Dwie bezrobotne, bez chłopaków a Karolina jeszcze w ciąży. Musi być jej naprawdę ciężko, ale też myślę, że Max powinien zrozumieć bo w końcu jest troskliwy, opiekuńczy i wyrozumiały :)
    Wizyta u wróżki mnie zaintrygowała, ale cóż chcesz znać przepowiednie to trzeba zabrzęczeć tymi funtami xD
    Karolina taka, że nie chce a potem tylko łykała wszystko, Monika na szczęście zachowała trzeźwe myślenie ^^
    Uwielbiam część 2 tego bloga, będzie chyba bardziej pokręcona od 1 , pozdrawiam i czekam na cd ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że pierwszy raz słuchałam Lawson i bardzo mi sie spodobało :D
    Skoro Monika tyle wie to może niech sama zostanie wróżką? ;D
    Rozdział jak zwykle cudny i już nie moge doczekać sie na następnego ;3
    p.s. Tak jak prosiłaś usunełam to coś przy komkach, bo moją BFF to tak wkurzyło, że sama mi to usuneła włamując mi sie na kompa xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbisty rozdział :D Czekam na next@!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróżka? Przystojny kawaler? Zaakceptuje?

    Rozdział cudowny, jak zwykle!

    Monia i Karola to cudowne przyjaciółki!<3

    Pozdrawiam,Ola!

    PS. Przepraszam za opóźnienie w komentowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW świetne...
    Przystojny kawaler, czyżby ktoś z Lawson?
    Ogólnie cały pomysł z wróżką był świetny. Mam nadzieję, że Max się dowie o dziecku i poczuje się za nie odpowiedzialny.
    Jak zwykle wspaniały rozdział, czekam na next oby wcześniej ty razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy...
    Wróżka? Wow, zaniemówiłam.
    Ciekawi mnie perspektywa przystojnego kawalera.
    Będzie ciekawie.
    Czekam na następny,
    Madeleine
    P.S. Przepraszam, że komentarz taki krótki, ale mam problemy z kończynami górnymi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze chciałam przeprosić za to, że to dopiero mój pierwszy komentarz na twoim nowym blogu. Przez długi czas nie miałam internetu, a w tym tygodniu miałam próbne testy, więc nie za bardzo miałam jak czytać, a tym bardziej komentować. Ale przeczytałam już wszystkie rozdziały i muszę stwierdzić, że naprawdę ciekawie się zaczyna. Nowi bohaterowie również zapowiadają się świetnie. Z niecierpliwością czekam też na pojawienie się Lawson, bo muszę przyznać, że jakiś czas temu bardzo polubiłam ten zespół. W sumie to jest to, Twoja zasługa, bo kiedyś na poprzednim blogu wspomniałaś coś o nich. Stwierdziłam wtedy, że muszę sprawdzić kto to i wręcz pokochałam ich piosenki. Wracając do opowiadania to, szkoda mi Moniki. Jay źle ją potraktował, ale mam nadzieję, że się pogodzą. Cieszę się, że Nathanowi i Madzi tak dobrze się układa. Są świetną parą, pasują do siebie. Mam nadzieję, że życie Karoliny się ułoży. Ciekawa jestem kto będzie tym przystojnym kawalerem. Czyżby to ktoś z Lawson?
    Pozdrawiam i życzę dużo weny do pisania kolejnych rozdziałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wróżka nie spodziewałam się tego kawaler to na 100/ówkę chłopak z Lawson a tak wg rozzdział jak zwykle superr

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha na wizytę u wróżki mogła wpaść tylko Monika. Ciekawość mnie zżera, o kim ta wróżka mówiła." Niedługo poznasz chłopaka o dwóch obliczach, jedno z nich pokochasz, drugie znienawidzisz"- Czy to oznacza, że Monika nie wróci do z Jaya i znajdzie nową miłość? Hmm ciekawe, bardzo ciekawe. Karoliny przepowiednia wcale nie jest mniej interesująca od Moniki."Już niebawem w twoim życiu pojawi się nowy przystojny kawaler"- Jeśli brać słowa wróżki na serio, Karoliny przyszłość wcale nie wygląda tak źle. Perspektywa poznania nowej miłości jest bardzo interesująca. Ach i ten bar "Black Velvet" do którego dziewczyny się wybierają. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Zapowiada się baaardzo ciekawie:)
    Do następnego :*
    E.

    OdpowiedzUsuń
  14. No wiec moja droga....Chcialabym zapytac co ile dodajesz rozdziaky abym mogla mniej wiecej wiedziec co ile dni zagladsc.Moj grafik dnia nie jest taki jak bym chciala bo koniec roku i musz oceny podciagnac wiec mama malo czasu na komputer.Gdybys mnie poinfornowala bylabym wdzieczna.No i zalozylam bloga.Pisze go w szkole lub w sobote i niedziele...Mam nadzieje z zajrzysz i skomentujesz :*
    http://lovee-1d-pl.blogspot.com
    Dziekuje z odpowiedzialas na moj komentarz :*/Izza

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest! Wow! I nawet zakładka z obserwatorami! Bijacz!
    Karolincia biedna:(
    Ale z tą wróżka to miałam polewę, Jezus, odkupi mi gacie.
    Typowe naciąganie. Jak moja ciotka Judytka xD
    Dobra, już....
    Ale ej. Ja tu chcę romantyka! Happy Karusia i Maxik i ich dzieciątko. Jay i Mois nachlani w cztery dupy i wiecznie nie dogadanie Madzia i Nathuś. Ogólnie to na brawa... jak za zwyczaj mnie rozwalasz....te twoje pomysły *kręci głową z załamaniem* Jaycee... mój ty karczoszku. Nexcika dodaj. :***** <333333 ja pokemon nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komentarz dopiero teraz, ale nie miałam jak wejść. Karolina....nie wyobrażam jej sobie z malutkim dzieckiem na rękach. Tak jakoś... Zastanawiam się, jak długo będzie w stanie ukryć ciąże i czy powie prawde apropo ojca dziecka. Nie ma to jak wizyta u wróżki z przyjaciółką. Podejrzewam kto okaze się tym młodym, przystojnym kawalerem. Och nie moge doczekać się momentu kiedy oni wszyscy spotkają sie razem i zacznie sie nowa historia. Czekam również na wprowadzenie dotyczące Madzi. Krótki komentarz, ale weszłam dosłownie na chwilke. Trzymaj się. Weny :)
    Pozdrowienia ;D

    OdpowiedzUsuń

Blog List