środa, 21 sierpnia 2013

Rocznicowy zwiastun "Wanted Direction"

Moje drogie!


Dziękuję bardzo Charlizell za ciepłe słowa i za pamięć. Nawet ja zapomniałam, kiedy dokładnie zaczęłam pisać "Wanted Direction". Wiem, że opowiadanie zrodziło się mniej więcej na przełomie listopada i grudnia 2012 i musiałam dojrzeć, by je upublicznić. Kto by pomyślał, że minie rok,  a ja nadal będę opisywać losy sióstr i ich przyjaciół? Na pewno nie ja.
Zmontowałam ten filmik z klipami aktorek, które uosabiają moje wyobrażenie postaci dziewcząt i fragmentami teledysków The Wanted i Lawson. Mam nadzieję, że trzyma się kupy i w jakiś sposób wyraża fabułę opowiadania.
 
Niespodzianka rocznicowa to podzięka za to, że nadal macie ochotę zaglądać na mojego bloga i czytać o losach Magdy i Wrednych Zalotek, Moniki, Karoliny i Luizy oraz chłopaków. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do końca. Mam głowę pełną pomysłów, które na razie się nie wyczerpują.  Jestem Wam niewyobrażalnie wdzięczna za komentarze i wsparcie. Dajecie mi kopa do pracy i wiarę w to, że być może mam talent.
Zapraszam do oglądania.
 
Dziękuję,
Jaycee.
 
 

10 komentarzy:

  1. Odkąd zaczęłam czytać twoje opowiadanie dosłownie się uzależniłam . Pierwszą część przeczytałam chyba z 5 razy i nadal te momenty , które już znam przeżywam jak za pierwszym razem .Gdyby nie to moje życie nie miałoby sensu . Mam nadzieję , że Wanted Direction nigdy się nie skończy ,albo ty chociaż nie przestaniesz pisać . Dziękuję ci za to, że jesteś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, wzruszyłam się, naprawdę. Bardzo Ci dziękuję za te słowa. Obiecuję, że póki mnie wena nie opuści, będę pisać dalej :*

      Usuń
  2. Jestem z Tobą rok! Cholernie dużo czasu co ? Ile się przez ten czas zmieniło! Na początku nie komentowałam bo wyznam szczerze, że blogspot był dla mnie czarą magią dopiero później go opanowałam na tyle, by komentować jako anonim, a dopiero później z konta, które założyłam dla tego bloga. Byłam, jestem i zostanę do końca.

    Twoje opowiadanie dla mnie było i jest czymś wyjątkowym w tej codziennej rutynie i nudzie. Te czytanie, coraz nowych przygód to prawdziwa euforia. Ten dzień, kiedy wstawiasz rozdziały wydaje się taki kolorowy! Wyczekuję zawsze nowej treści z niecierpliwością. Film cudny! To właśnie on rozbudził moje podejrzenia i już nie mogę się doczekać coraz to nowych wydarzeń!

    Bardzo Ci dziękuję, że stworzyłaś coś takiego. Twój talent dla mnie to kwintesencja, jako że jestem molem książkowym i kocham czytać. Dziękuję, że jednak stworzyłaś kontynuację i dalej piszesz i dodajesz rozdziały.

    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i głowy pełnej nowych pomysłów :*
    Ściskam i pozdrawiam,
    wiecznie oddana czytelniczka,

    Charlizell

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to może masz talent ?! Ty go masz od urodzenia - noe zmarnuj go ! Jeśli brakuje forsy na wydanie książki urządzę zbiórkę i wyślę Ci w paczce :) .

    Szalona i wierna czytelniczka - Pats.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest wspaniale! To ja, my ci dziekujemy za ten rok. Nawet nie wiesz jak ja sie ciesze, kiedy czytam twojego bloga.
    Na pierwsza czesc trafilam przypadkowo. Z poczatku, przyznam sie, nie chcialo mi sie czytac, bo zniechecila mnie taka duza ilosc rozdzialow! Ale przelamalam sie i ciesze sie. :) Jestem z toba juz dluuuugiiii czas i nigdy nie odejde! :)
    Dziekuje, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaniedbałam się w czytaniu tego bloga, teraz mi głupio :c
    Zamierzam to nadrobić ,bo szkoda byłoby nie czytać takiego opowiadania jak to.
    A ten zwiastun..rewelacyjny, mogę cię okrzyknąć "mistrzem moviemaker" ? ^^ (hm o ile robiłaś to w mm..) Tak więc wspaniały zwiastun i już lecę nadrabiać,by być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam z tb od początku :'( ale kocham oba blogi <3 dzięki za wszystko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaj ja uwielbiam WD <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam.
    zapraszam do MNIE.
    #NAVY
    $

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ty zrobiłaś ten zwiastun?

    OdpowiedzUsuń

Blog List